Targi branżowe są dla firm szansą na zaprezentowanie się w dobrym świetle i zdobycie nowych klientów oraz partnerów biznesowych. Umożliwiają bezpośrednie spotkanie z kontrahentami, przedstawienie oferty w profesjonalny sposób, jak również kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Dzięki odpowiedniej prezentacji podczas targów branżowych firma jest w stanie odnieść wymierne korzyści biznesowe. Aby tak się stało, konieczne jest zadbanie o identyfikację wizualną i właściwe przygotowanie stoiska poprzez wyraźne wyeksponowanie logo i umiejętne dobranie pasującej do niego kolorystyki. Narzędziem marketingowym, po jakie coraz chętniej sięgają firmy podczas targów branżowych, są profesjonalne fotobudki.
Korzyści z używania fotobudek na targach branżowych
Fotobudki, czyli automatyczne urządzenia, które wykonują zdjęcia i od razu przesyłają je na telefon lub maila, stanowią atrakcję cieszącą się dużą popularnością podczas różnorodnych eventów, w tym także targów branżowych. Umożliwiają uwiecznienie ulotnych chwil i kreowanie wspaniałych wspomnień. Pozwalają uczestnikom wydarzenia samodzielnie zadecydować o tym, jakie chcą mieć zdjęcia i są niezwykle łatwe w obsłudze. Wszystko to sprawia, że są one doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi podczas targów branżowych. Stoisko firmy, które zdecydowało się na ustawienie fotobudki, staje się bardziej atrakcyjne dla klientów i jest przez nich częściej odwiedzane. Dodatkowo osoby, które zrobiły sobie pamiątkowe zdjęcie, są bardziej skłonne do zapoznania się z prezentowaną przez firmę ofertą i do poświęcenia jej swojego czasu.
Jak fotobudki zwiększają rozpoznawalności marki?
Dzięki fotobudkom można nie tylko przyciągnąć ludzi do stoiska na targach branżowych, lecz także zwiększyć rozpoznawalność marki. Pomagają w tym takie oferowane przez fotobudki opcje, jak:
- robienie zdjęć z logo i hasłem firmy, przy użyciu personalizowanych szablonów i tła,
- automatyczne udostępnianie zdjęć z oznaczeniem marki na profilach społecznościowych uczestników,
- branding zewnętrzny, czyli personalizacja wyglądu fotobudki poprzez umieszczenie na niej loga firmy i innych elementów graficznych zgodnych z jej identyfikacją wizualną.
W praktyce zarówno sama fotobudka, jak i wykonywane przez nią zdjęcia mogą współgrać z aktualną kampanią reklamową marki.
Zbieranie leadów i danych kontaktowych poprzez formularze kontaktowe
Fotobudki pomagają również w budowaniu bazy danych klientów, umożliwiają bowiem zbieranie leadów i danych kontaktowych poprzez formularze kontaktowe. Osoby robiące sobie zdjęcia są zachęcane do podania adresu e-mail lub udostępnienia gotowej fotografii na swoich profilach w mediach społecznościowych. Gdy wyrażą one zgodę na przetwarzanie danych, ich informacje kontaktowe zostają zapisane w fotobudce, a po zakończeniu targów są przekazywane firmie, która może je wykorzystać w celach marketingowych.
Tworzenie pozytywnych skojarzeń
Fotobudka na targach branżowych to świetny sposób na dotarcie do klienta i wywołanie u niego pozytywnych skojarzeń z produktami i usługami firmy. Może być ona bowiem spersonalizowana tak, by na jej wyposażeniu znajdowały się akcesoria, rekwizyty, stroje do przebierania i tła związane z marką. W efekcie fotobudka pozwala tworzyć tematyczne zdjęcia związane z branżą lub kampanią marketingową, które stanowią miłą pamiątkę dla uczestników targów.
Fotobudki Craicford Events
Craicford Events posiada w swojej ofercie szeroki wybór różnego rodzaju fotobudek, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane podczas targów branżowych w celu zwiększania atrakcyjności stoiska firmy i rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych. Najbardziej popularne są Selfie mirror czyli Fotolustro, Fotobudka 360 oraz fotobudka namiot, a jeśli pozwalają na to specyfikacje techniczne terenu wystawowego, warto zastanowić się nad wynajęciem Fotobusa.
Selfie mirror / Fotolustro
Selfie mirror, czyli fotolustro, to wyposażone w elegancką ramę lustro robiące zdjęcia. Jest interaktywne i pozwala na rysowanie oraz pisanie po tafli, co zwiększa jego atrakcyjność w oczach uczestników targów branżowych.
Fotobudka 360
Fotobudka 360 to specjalna platforma, na której uczestnicy wydarzenia pozują do filmu. Pozwala uchwycić chwile z wyjątkowej perspektywy i tworzyć ciekawe nagrania w zwolnionym tempie, które są następnie wysyłane bezpośrednio do użytkownika.
Fotobudka namiot
Fotonamiot to elegancki podświetlony namiot, który zapewnia profesjonalne ujęcia i jest niezwykle prosty w obsłudze. W zestawie do urządzenia przywozimy akcesoria i możemy pomóc w orgganizacji odpowiedniego brandingu na targi.
Fotobusy
W ofercie Craicford Events znajdują się również photobusy, czyli mobilne fotobudki zamontowane na pakach odrestaurowanych pojazdów z poprzedniego wieku – Volkswagenów Transporterów T2 i T3 oraz Forda Transita Taunusa. Pozwalają one przenieść się do przeszłości i stanowią nie lada gratkę nie tylko dla pasjonatów motoryzacji. Ustawienie takiego fotobusa przy stoisku na targach, na pewno zagwaratuje nam mnóstwo uwagi potencjalnych klientów.